Μια από τις πιο εξελιγμένες μεθόδους αποκατάστασης για ταχύτερη και ασφαλέστερη θεραπεία στα πιο συνηθισμένα μυοσκελετικά προβλήματα είναι πλέον διαθέσιμη στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας - Physio Kifisia. H υπερσύγχρονη Διαμαγνητική αντλία CTU Mega 20 αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη εξέλιξη στον τομέα της φυσικοθεραπείας και της αποκατάστασης μυοσκελετικών παθήσεων και κακώσεων. Η Διαμαγνητική θεραπεία ή αλλιώς Μοριακή Διαμαγνητική Επιτάχυνση (MDA) είναι μια μη επεμβατική θεραπευτική διαδικασία που χρησιμοποιεί μαγνητικά πεδία υψηλής έντασης (2 Tesla) και χαμηλής συχνότητας (7Hz), που αλληλοεπιδρούν επιλεκτικά στους διάφορους βιολογικούς ιστούς.Η θεραπεία είναι ανώδυνη και ευχάριστη όταν εφαρμόζεται στον ασθενή. Πρόκειται για μια απολύτως ασφαλή και χωρίς παρενέργειες παρέμβαση, η διάρκειά της εξαρτάται από την περιοχή που θα εφαρμοστεί, ενώ συνδυάζεται πάντα και με άλλες θεραπείες και τεχνικές, βελτιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα.

Το υπερπαλμικό Μαγνητικό Πεδίο επιτρέπει πολύ γρήγορες, αποτελεσματικές και στοχευμένες βιολογικές επιδράσεις, πετυχαίνοντας υψηλότερες επιδόσεις από τις συμβατικές θεραπείες!

Ενδείξεις της Διαμαγνητικής αντλίας:

Μυοσκελετικές παθήσεις: Οστικά οιδήματα, Οιδήματα μαλακών μορίων, Οσφυαλγία-Ισχιαλγία, Αυχενικό Σύνδρομο, Πόνος στην σπονδυλική στήλη, Μυϊκός πόνος (μυοπεριτονιακά σημεία- Myofascial Trigger Points), Πόνος στον ώμο (ασβεστοποιός τενοντίτιδα), Τενοντίτιδες και τενοντοπάθειες,  Επικονδυλίτιδα- Παρατροχιλίτιδα (Tennis & Golfer’s elbow), Οστεοαρθρίτιδα,  Κατάγματα, Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα

Αθλητικές κακώσεις: Διαστρέμματα, Σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας, Σύνδρομο επιγονατιδομηριαίου πόνου, Τενοντίτιδα του αχιλλείου,  Μυϊκές θλάσεις, Αποθεραπεία

Άλλες παθήσεις: Ινομυαλγία, Ρευματολικές παθήσεις, Λεμφοίδημα, Διαβητικό πόδι